Honda CRF250L - CRF300L ( 2021 - 2024 ) Beschermplaat. Gewicht: 0,85 Kg. De HDPE AXP plastic beschermplaat is ontworpen voor motorcross, supercross en klassiek enduro gebruik. Gemaakt van 6 mm dik polyethyleen, bedekt de onderkant van het frame en besch
Honda CRF250L - CRF300L ( 2021 - 2024 ) koppelingsbeschermer. De AXP-koppelingsbescherming is gemaakt van HDPE-kunststof met een dikte van 6 mm en kan alleen worden gemonteerd of als optie compatibel met onze skid plate!
Een oliefilter is van groot belang voor een goed w...
Een oliefilter is van groot belang voor een goed werkende motorfiets. Het zorgt er namelijk voor dat je motorolie in optimale staat blijft, waardoor je motorblok optimaal gesmeerd wordt. Vervang het oliefilter dus altijd op tijd.
Bescherm je frame tegen laarsschade/boot damage. D...
Bescherm je frame tegen laarsschade/boot damage. Deze kwalitatieve beschermers garanderen een optimale bescherming. Dit komt de resalewaarde ten goede!
Bescherm je frame tegen laarsschade/boot damage. D...
Bescherm je frame tegen laarsschade/boot damage. Deze kwalitatieve beschermers garanderen een optimale bescherming. Dit komt de resalewaarde ten goede!
World's #1 high performance pivoting foot pegs. Us...
World's #1 high performance pivoting foot pegs. Used by tens of thousands of riders worldwide. New MK4 Pivot Pegz # PP-74MK4 (platform is 60mm wide x 100mm long, overall approx length from center of footpeg pin to end of peg is 115mm)
Gesinterde remblokken zijn remblokken met metaalde...
Gesinterde remblokken zijn remblokken met metaaldeeltjes, die voor een aangename ‘bite’ zorgen, al vanaf de eerste meters, en die ook in de regen voldoende remkracht geven. Deze remblokken presteren ook sterk wanneer ze flink verhit worden, dus aan te rad
Gesinterde remblokken zijn remblokken met metaalde...
Gesinterde remblokken zijn remblokken met metaaldeeltjes, die voor een aangename ‘bite’ zorgen, al vanaf de eerste meters, en die ook in de regen voldoende remkracht geven. Deze remblokken presteren ook sterk wanneer ze flink verhit worden, dus aan te rad